[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 2167: Array to string conversion
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 2167: Array to string conversion
Leksand Superstars • Visa tråd - Vafan höll NI på med igår Superstars

Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: tor 20 jan, 2022 2:08

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vafan höll NI på med igår Superstars
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 11:12 

"Sveriges bästa hejaklack" jo ja tackar..
Beteendet efter matchen igår från klacken va oförsvarligt även om domarn va kass.
Det va inte domarns fel att vi torska igår, att vi sluta åka skridskor, att ta idiotiska utvisningar vid olämpliga tidpunkter verkar ha blivit Leksands adelsmärke.

Att bete sig som ett gäng apor efter matchen är inte vad jag
förknippar med Leksand Supertars...

Inte heller vad jag vill kalla föredömen för mina systerbarn som va på
sin första hockeymatch..

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 11:51 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

Av vad jag såg så visslades det lite mot domaren och någon skrek kanske några väl valda ord till honom. Såg du något annat?

Och vafan är det för jävla tjat om att vi är Sveriges bästa klack, var har du fått det ifrån? Tidningen? Ska man tro på allt som står i tidningen? NEJ!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 12:18 

lego: Jag antar att han kan, men bara antar att han kan, ha fått det ifrån en låt som delar av Superstars låg bakom. Ungefär så här gick den, Varför är Leksand så populära då? Kan det vara just det, att vi har Sveriges bästa klack en blåvit masarmé.
Sen fortsätter den med: Vi ska älska vi ska inte hata, för det har Tobbe bestämt.

Eller?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 12:40 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

superstars låg inte bakom den låten, som för övrigt är skriven med mycket naivitet och ironi...

Styrelseledamot LIF Ideella - svarar alltid på PM här och mail till hej@emilnilsen.se

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 12:44 

hela det här ämnet är feldöpt...

Superstars är en organisation och superstars som organisation kastade inget igår. Det var individer med fullt eget ansvar för sina handlingar - inte superstars.

Superstars är namnet på den organisation som tagit till sin uppgift att organisera de aktiva klackfolket samt föra deras talan gentemot Leksands IF, hockeyligan, media m.fl.

Igår kastades det betydligt fler saker från snorungarna i nordöstra hörnet än från norra stå. DD's artikel är helt fantastiskt dålig, å ännu sämre är det att fjanten som skrivit inte vågar/vill undrrteckna med sitt namn.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 13:06 

Oj, nu anses vi inte vara snällast i hela världen längre...NEEEEEEJ!

VEM FAN BRYR SIG?

Och wirre, om du tror att ett elitseriellags hockeyklacks främsta uppgift är att vara förebilder åt små barn så är du helt ute och cyklar.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 13:28 

[-W-] skrev:
hela det här ämnet är feldöpt...

Superstars är en organisation och superstars som organisation kastade inget igår. Det var individer med fullt eget ansvar för sina handlingar - inte superstars.

Superstars är namnet på den organisation som tagit till sin uppgift att organisera de aktiva klackfolket samt föra deras talan gentemot Leksands IF, hockeyligan, media m.fl.

Igår kastades det betydligt fler saker från snorungarna i nordöstra hörnet än från norra stå. DD's artikel är helt fantastiskt dålig, å ännu sämre är det att fjanten som skrivit inte vågar/vill undrrteckna med sitt namn.

[quote]Igår kastades det betydligt FLER saker från snorungarna i nordöstra hörnet än från NORRA STÅ[quote]

FLER??? Så det är alltså OK om man kastar FÄRRE från NORRA STÅ då eller vad menar du?

Möjligtvis så är rubriken missvisande, men jag såg då INGEN som uppmanade folk att sluta kasta...

Vart e dom som säger ifrån när det skriks -jävla bögdomare, -hora mm
Vad ska man säga till 6-7 åringar som tror det är OK att skrika BÖGJÄVEL
när SK "vuxna" på NORRA STÅ beter sig så??

Vad blir nästa steg?

Slagsmål och flaggbränningar har vi redan tagit oss igenom,
ska börja samla ihop oss före match och arrangera riktiga sammandrabbningar med 08òrna oxå, fast sån stake finns det väl inte?
Eller ska den SK "kärnan" ta å kalla till ett möte med Styrelsen och tex kräva att Ullman ska spela istället för sopa Golubovsky??
Finns det nån STAKE hos nån som känner sig träffad så tycker jag det är dags att antingen ransaka sig själv eller börja ta lite folk i öronen...

Men det kanske är tuffare att kasta saker på domarn...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 14:03 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

wirre skrev:
FLER??? Så det är alltså OK om man kastar FÄRRE från NORRA STÅ då eller vad menar du?

Möjligtvis så är rubriken missvisande, men jag såg då INGEN som uppmanade folk att sluta kasta...

Vart e dom som säger ifrån när det skriks -jävla bögdomare, -hora mm
Vad ska man säga till 6-7 åringar som tror det är OK att skrika BÖGJÄVEL
när SK "vuxna" på NORRA STÅ beter sig så??

Vad blir nästa steg?

Slagsmål och flaggbränningar har vi redan tagit oss igenom,
ska börja samla ihop oss före match och arrangera riktiga sammandrabbningar med 08òrna oxå, fast sån stake finns det väl inte?
Eller ska den SK "kärnan" ta å kalla till ett möte med Styrelsen och tex kräva att Ullman ska spela istället för sopa Golubovsky??
Finns det nån STAKE hos nån som känner sig träffad så tycker jag det är dags att antingen ransaka sig själv eller börja ta lite folk i öronen...

Men det kanske är tuffare att kasta saker på domarn...

Nu får du fan ta och vara lite realistisk!

Ska vi kanske anställa 35 pers som står på utspridda ställen i klacken och plockar ut dom som svär kanske? Snälla, på Norra stå skriker vad man tycker, tycker du inte att dina barn ska höra det ska du kanske gå och sätta dej med dem eller hur? Eller ska du få 1000 pers att ändra sig för att du inte gillar det?

Angående så kallade firmor så får man tycka vad man vill, men vad har det med dej att göra vad vissa personer gör innan matcherna eller efter matcherna? Ska du kunna styra över om jag vill slåss? Nu gör inte jag det, men jag menar det är väl ändå upp till personen i fråga att bestämma det. Det är ju inte superstars som slåss eller hur?

Hur fan ska Ullman kunna spela när han är på andra sidan Atlanten om jag får fråga? Kanske vi skulle klona honom?

Och sen säger du att du ska ta oss i örat, välkommen och ta mej i örat du!

MVH
APAN från Norra Stå!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 14:42 

wirre, sätt dig på familjeläktaren och höll för öronen i nästa match. Tål du inte att folk visar känslor i en elitarena så kanske du inte ska vara där.

Inläggsrubrik: Vet inte men....
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 14:53 

Visst är det enskilt för varje individ att skrika vad som helst o de kan ingen ändra på.
Det är inte superstars som skriker de o de hörs knappt.
Vill man inte att ungarna ska höra de kanske dom inte ska stå i mitten på norra?????

Sen vet jag inte vad som hände igår, men vadå kasta flaskor är det fjolligt eller????
Vad händer om en flaska träffar dommaren??? jo förmodligen ingenting han känner inget, o de man får ut av de är väl att tidningarna får skriva skit om oss i Superstars, för även om de inte är Superstars som kastar flaskan så står personen som kasta på Norra, allt som händer på norra tas som att det är superstars som gör de.

Hata ramsor slåss o kasta flaskor visst men inte på Norra där är vi och representerar Superstars.

Hatar precis lika mycket som alla andra!

Inläggsrubrik: Re: Vet inte men....
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 15:09 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

prideofdalarna skrev:
Visst är det enskilt för varje individ att skrika vad som helst o de kan ingen ändra på.
Det är inte superstars som skriker de o de hörs knappt.
Vill man inte att ungarna ska höra de kanske dom inte ska stå i mitten på norra?????

Sen vet jag inte vad som hände igår, men vadå kasta flaskor är det fjolligt eller????
Vad händer om en flaska träffar dommaren??? jo förmodligen ingenting han känner inget, o de man får ut av de är väl att tidningarna får skriva skit om oss i Superstars, för även om de inte är Superstars som kastar flaskan så står personen som kasta på Norra, allt som händer på norra tas som att det är superstars som gör de.

Hata ramsor slåss o kasta flaskor visst men inte på Norra där är vi och representerar Superstars.

Hatar precis lika mycket som alla andra!

Fast Superstars är en supporterklubb och alla som står på Norra är inte medlemmar i Superstars dvs alla representerar inte Superstars. Men jag håller med om att tidningarna får för sig det.

Visst hjälper det inte att kasta någon flaska, och enda gången jag kunnat tänkt mej göra det denna säsongen var när Leinonen knallade förbi, men jag förstår folk som gör det, man blir så uppgiven och förbannad. Man visar sitt missnöje i alla fall vilket är bra tycker jag, men det kan man lika gärna göra med bu-rop och busvisslingar. Det är min åsikt.

Angående Cleasson som höll en jävligt ojämn nivå igår och tog utvisningar för minsta lilla ibland och nästa gång kunde spelarna göra vad dom ville så kan jag bara fråga mej hur fan han kan få dömma elitserien.

MVH
APAN på Norra

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 15:17 

Lego:
Nej alla är inte medlemmar, men de var inte de jag skrev!
Jag skrev att tidningar tar alla som står på norra för superstars.
Sen tror jag att dom flesta utifrån tar alla på Norra för superstars, just de gör att jag tycker vi har ett visst ansvar.

Vet att folk inte vill att vi ska bli kallade snälla superstars o inte vara nån jävla mes-klack, Men va fan har vi förlorat på de?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 15:20 

Dessutom om vi ska kasta flaskor för att visa missnöje ska väl våra ena spelare ha haft ett par flaskor i huve under den här säsongen???

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 15:27 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

prideofdalarna skrev:
Dessutom om vi ska kasta flaskor för att visa missnöje ska väl våra ena spelare ha haft ett par flaskor i huve under den här säsongen???

Nej vi ska inte kasta någonting! Det sa jag ju också, men däremot tycker jag att det är bra att visa missnöje, men dock inte genom att kasta saker.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 10 jan, 2006 15:27 

Jag varken skrek eller kastade flaskor, men förstår frustrationen.
Kanske säsongens hittills viktigaste match rent psykologiskt, slutspelshäng eller fast i botten.

Claessons insats var rent ut sagt usel, att ha en sån nivå i Elitserien är inte godtagbart.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 116 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]