Diaz skrev:
MrBigBacon skrev:
Diaz skrev:
Jobs säger: "presterar man inte så får man inte kontrakt" - samtidigt som han förhandlar med ärkesopan Händemark. Där tappar han väl all sorts trovärdighet.
Finns de nån sämre spelare i SHL?
Men snälla Diaz, vi vet att Händemark inte är bästa SHL-spelaren men ditt tjatande börjar bli så äckligt jävla gammalt. Det enda du gör är att klaga på Händemark och Grönberg och det vart gammalt för länge sen. Och kom inte med ditt standardsvar "Man har väl rätt att uttrycka sina åsikter"... Går man tillbaka i din inläggshistorik så handlar 9 av 10 om Händemark eller Grönberg, i resten klagar du på Äpplet. Släpp Händemark och skriv något konstruktivt och nytt istället!
Ja herr forumpolis och herr politiskt korrekt!

Vet du en sak?
Du är duktig, vill du ha diplom och klapp på axeln?

Om Man vill att truppen ska bli bättre, då är
Väl inte spelare likt dessa ovan rätt väg att gå?
Du verkar inte vara kapabel att ta in information i din hjärna och hantera den. Det är som att allt swishar rätt förbi ditt huvud och försvinner ut i tomrummet så det spelar ingen roll vad jag skriver till dig.
Du är ett förlorat fall och jag ska sluta försöka få dig att skriva något konstruktivt, för man kan ju inte ändra på något man inte förstår.
Du får gärna tycka att Händemark är hur dålig som helst, detta har jag framfört gång efter gång. Jag har aldrig kritiserat dig för att du inte tycker om Händemark.
Jag har bara kritiserat dig för att du ägnar i princip varenda inlägg åt att kritisera Händemark. Du verkar inte förstå skillnaden och därför tänker jag inte försöka något mer. Utan du får den behandling du förtjänar.. Något som endast Vitblå fått tidigare. En hederlig blockering. Jag kommer njuta av varje sekund jag slipper se ditt namn i mitt flöde.
GL HF!