Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: ons 23 sep, 2020 12:20

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 59 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Superstars.nu är så j---a bra!
InläggPostat: ons 14 dec, 2005 0:23 

Vill bara skicka en stor, stor hälsning till alla er som jobbar med superstars.nu. Då jag själv har haft förmånen att vara med och knepa och knåpa med den i några år så är det ett rent nöje att se att den tagits över och vårdats och växt enormt efter mitt avhopp.

Sidan är klockren!

Elisabeth Wahl har tillfört massor med nya idéer, intervjuer, krönikor och reportage.

Matchrapportörerna är pålästa, lagom enögda och skriver nyanserat och läsvärt. Keep up!

Fotografen Daniel Eriksson. Det märks att du är ett proffs.

Har jag glömt någon så skall ni veta att vad ni än bidrar med till hemsidan, stort som smått, så uppskattas det av oss pajsare ute på nätet.

Slutligen. Niklas Niva Sjökvist! Du är så jäkla bra, grabben!
Det är jävulskt kul att få lämna över min lilla bäbis hemsidan till dig och dina medarbetare.

Alla ni som är in på forumet och tycker till. Ge dem som arbetar med hemsidan lite cred ibland. De jobbar helt ideellt med det här och är värda alla dunkar i ryggen som finns, tiotusen rosor och några trepoängare i matchsammanhang.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 14 dec, 2005 1:12 
Trevliga LTC

Jäkla skönt inlägg.

Måste bara stämma in och berömma.

Enligt mig är det bara ersätta leksandstars.com med superstars hemsida. Raka motsatsen mot varandra, när skrev dom senast nått intressant om hockey? Dom toksatsade på den där invigningen.

Men jag tänkte bara avsluta med ett stort tack. TACK!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 15 dec, 2005 19:37 

Jag håller med fullständigt, jag skrev ett inlägg i en annan tråd men det var innan den här tråden var skapad så jag får väl hålla till här näsat gång jag ska berömma!

:D

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 15 dec, 2005 22:43 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

det har blivit mycket intressanta intervjuer och liknande på senaste. grymt jobbat!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 18 dec, 2005 23:42 

Håller med i det lego säger. Också kul att ni tar upp juniorhockeyn, och så såg ja nu att ni skrivt om damhockeyn.
Superstars.nu är helt överlägsen leksans officiela hemsida

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 9:25 
Trevliga LTC

håller med i allt ovanstående. Superstars är överlägsna jämfört med andra suporter klubbar ..

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 15:20 

Ja denna sida slår ut leksandstars.com med hästlängder. Bara en sak som jag blir lite fundersam på är att varför ska spelare från motståndarlag intervjuas?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 15:22 
Trevliga LTC

danne skrev:
Ja denna sida slår ut leksandstars.com med hästlängder. Bara en sak som jag blir lite fundersam på är att varför ska spelare från motståndarlag intervjuas?

varför inte?

det är väl bara bra att sidan breddas?
+ att det kan ju vara kul och få höra vad andra spelare/fans tycker och tänker? eller har jag fel där?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 15:30 

Jeansso/\/ skrev:
danne skrev:

varför inte?

det är väl bara bra att sidan breddas?
+ att det kan ju vara kul och få höra vad andra spelare/fans tycker och tänker? eller har jag fel där?

Nej absolut inte. Men jag fick en liten chock när jag såg en bild på Ove Molin på startsidan. Inte vad man förväntar sig se på superstars.nu :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 16:26 

Precis som Jaensson skriver så ser vi på redaktionen på det hela som så att det bara är bra om sidan breddas. Intervjuer med Kåberg och Molin tycker jag har ett ganska högt nyhetsvärde med tanke på att vi som leksingar behöver få höra andras syn på saken också. Det är aldrig bra att bli insnöad och alltför enögd.

Dessutom, om man ringde P-E inför varje match så lovar jag att man skulle tröttna efter några gånger. Variation förnöjer, inte sant? Jag tycker iaf det är roligt att läsa om Molin och hans gamla duster med Niklas Eriksson å dyl. :)

Kul att läsa vad ni tycker och tänker, kom gärna med fler förslag/funderingar!

/Niklas Niva Sjökvist

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 17:05 
Användarvisningsbild

Japp, efter att ni tog bort den där hopplös es-tabellen från första sidan finns inget mer att klaga på! (Vad ska jag skriva nu då, då jag inte kan klaga...)

Ok, en sak kommer jag på, det vore skojsigt och intressant om ni kunde få någon av tränarna eller spelarna att återkommande skriva en liten dagbok/krönika, ungefär som Nicke #16 gjorde i radion i fjol. Kul med lite inblickar bakom kulisserna.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 17:31 
Användarvisningsbild

Jag stämmer in i hyllningskören :wink:

Det är tur att superstars.nu är bra eftersom den officiella hemsidan är fruktansvärt dålig, stort tack till alla er som jobbar med superstars.nu, ert arbete är ovärdeligt!

Keep up the good work!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 18:32 

Det är alltid bra att bredda en sida med intervjuer från motståndarna. Förra säsongen hade vi ju en del intervjuer från motståndarlagens tränare t.ex. Kan alltid vara kul att se vad de tycker och tänker både om sitt eget lag och om Leksand...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 19 dec, 2005 19:45 

danne skrev:

Håller med till viss del, men bara man slipper se några representanter från Sveriges sämsta supporterförening eller dess lag uttala sig på sidan så är det ganska okej.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 20 dec, 2005 22:10 

Vitblå skrev:
?

Håller med till viss del, men bara man slipper se några representanter från Sveriges sämsta supporterförening eller dess lag uttala sig på sidan så är det ganska okej.

Tror inte att vi behöver se representanter från Bofors än på ett tag.

Ps. Jag vill också ansluta mig till skaran som tackar Er som jobbar på superstars.nu. Ni gör ett otroligt jobb. Keep going. Hoppas att Tomten har med sig alla saker på önskelistan. God Jul och God Ny Säsong.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 59 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]