Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: tor 03 dec, 2020 8:36

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 256 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Äckel-Brynäs
InläggPostat: fre 20 apr, 2012 7:08 

Uppsalamas skrev:
Jesper Ollas har gjort mer för Leksand än nån annan och så har ni mage att skriva saker som att han kan dra åt helvete m.m.

Hur fan står det till med er? Vill man vinna nånting så går man vidare i sin karriär, att han valde Brynäs var väl för att han kände att han ville utvecklas och det har han sannerligen gjort, han har varit en av Brynäs bästa och viktigaste spelare under nästan hela säsongen. Gläds för Jesper nu istället. Det är ju tiden i Leksand som gjort honom till svenska mästare...

Det handlar inte om att han gått vidare i sin karriär, vilket är ett naturligt steg i en persons utveckling.
Det handlar om att man aldrig går till Brynäs som leksing. Har man valt det så får man stå sitt kast. Vill inte se någon av dessa i vår blåvita dräkt något mer. De kan dra åt helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 7:45 

Ludde skrev:
Hahaha man måste älska när Uppsalamasen börjar anmärka på nivån på inläggen. :lol: :lol: :lol:

Ja visst är det härligt att fler än jag håller sandlådenivå på inläggen emellanåt..

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 8:28 
Användarvisningsbild

Vilka jävla nötter det finns här!!
Ta och titta lite utanför din lada oxå!!
Vad skulle du själv göra om du fick erbjudande från ett annat jobb och en löne ökning på 20-40 000:-??? tacka nej och stå kvar vid din härliga maskin som du alltid varit trogen??

Unnar Ollas SM GULDET så in i helvete en av de absolut trevligaste killar jag känner och de finns inte ett ont i den mannen.

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 8:29 

Uppsalamas skrev:
Ludde skrev:
Hahaha man måste älska när Uppsalamasen börjar anmärka på nivån på inläggen. :lol: :lol: :lol:

Ja visst är det härligt att fler än jag håller sandlådenivå på inläggen emellanåt..

Haha, absolut! Men det här är ju ändå en pajkastningsdel på forumet så enligt min åsikt så är det väl inte riktigt samma krav på att vara nyanserad i sin kritik här inne.. Bara rubriken på den här tråden sätter väl standarden på vilken nivå som är tillåten ;)

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 8:39 

Wiborg skrev:
Uppsalamas skrev:
Ludde skrev:

Haha, absolut! Men det här är ju ändå en pajkastningsdel på forumet så enligt min åsikt så är det väl inte riktigt samma krav på att vara nyanserad i sin kritik här inne.. Bara rubriken på den här tråden sätter väl standarden på vilken nivå som är tillåten ;)

Precis självklart är det tillåtet att be en spelare som visat ett enormt Leksandshjärta att dra åt helvete om man vill det. Frågar du mig tyder det endast på Okunskap. Ollas är välkommen tillbaks när han vill, skall bli roligt och se hur tongångarna går här då. :twisted:

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 8:42 

Äckel-Brynäs

They say the definition of madness is doing the
same thing and expecting a different result...

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 9:01 

Tycker vi ska säga grattis till Ollas och hoppas han kommer hem. Sedan förstår jag alla som inte vill se han mer. Man kan inte skriva att vem skulle inte bytt jobb om man tjäna 40 000 mer. Skulle jag vara arbetsgivare och en anställd skulle byta jobb så visst skulle acceptera det, men jag skulle nog inte ta tillbaka han.

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 9:03 

Uppsalamas skrev:
Precis självklart är det tillåtet att be en spelare som visat ett enormt Leksandshjärta att dra åt helvete om man vill det. Frågar du mig tyder det endast på Okunskap. Ollas är välkommen tillbaks när han vill, skall bli roligt och se hur tongångarna går här då. :twisted:

Jag håller visserligen med om att Ollas är välkommen tillbaka och som jag sagt tidigare så unnar jag honom ett SM-guld även om det är i Brynäs, men samtidigt förstår jag att andra tycker att han kan dra åt helvete. Han går till våran värsta rival och det är fan inte ok. Det är klart att vissa som inte gillade honom lika mycket som du och jag gjort tycker att han inte är värd ett skit och jag håller inte med om att det tyder på okunskap utan mer på historia.

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 9:08 

Wiborg skrev:
Uppsalamas skrev:

Jag håller visserligen med om att Ollas är välkommen tillbaka och som jag sagt tidigare så unnar jag honom ett SM-guld även om det är i Brynäs, men samtidigt förstår jag att andra tycker att han kan dra åt helvete. Han går till våran värsta rival och det är fan inte ok. Det är klart att vissa som inte gillade honom lika mycket som du och jag gjort tycker att han inte är värd ett skit och jag håller inte med om att det tyder på okunskap utan mer på historia.

Artikeln säger väl en del. Ollas har fortfarande ett stort Leksandshjärta.

http://www.dt.se/sport/hockeyfeber/1.46 ... as-sm-guld

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 10:31 
Användarvisningsbild

Dav1d skrev:
Hur kan man tycka att det är roligt att en svikare vinner guld med värsta rivalen? Det vore som att din fru som du har varit gift med i 30år och har flera barn med. Plötsligt lämnar dig för grannkarln och tar med sig ungarna, för han har mer pengar och större hus. Och så tänker du, men hon har ju varit så snäll mot mig i alla dessa år så det är okej, för att sedan gå över till grannen och ta en öl med han och låtsas som inget har hänt.

Haha så jävla sant.

Gemeinsam für Eisern Union

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 13:54 

Nu kan inte jag hålla mig längre. Ollas hade 11 andra klubbar att gå till men valde Bif,man går för fan inte till brynäs om man är leksing! Vill aldrig se nån av "leksingarna" från Bif i Leksand igen.

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 14:39 

MetalMasen skrev:
Nu kan inte jag hålla mig längre. Ollas hade 11 andra klubbar att gå till men valde Bif,man går för fan inte till brynäs om man är leksing! Vill aldrig se nån av "leksingarna" från Bif i Leksand igen.

Hur vet du att alla elitserielag var intresserade av Ollas? Ursäkta en dum fråga kanske...

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 14:52 

Gösen skrev:
Grattis Jeppe, älskar dig vet du, hur glad som helst för dig och vet att du skummar detta forum varje kväll. Hatar Brynäs, det gör även du i grunden, alla är det inte förundrat att välja sin egen väg i livet.

Du är Leksing och vunnit guld i fiendeland, alla andra ickeleksingar i ditt lag kan du fota kulorna på, eller tåa om du vill.

Uppsalamas skrev:
Jesper Ollas har gjort mer för Leksand än nån annan och så har ni mage att skriva saker som att han kan dra åt helvete m.m.

Hur fan står det till med er? Vill man vinna nånting så går man vidare i sin karriär, att han valde Brynäs var väl för att han kände att han ville utvecklas och det har han sannerligen gjort, han har varit en av Brynäs bästa och viktigaste spelare under nästan hela säsongen. Gläds för Jesper nu istället. Det är ju tiden i Leksand som gjort honom till svenska mästare...

Leksing tills jag dör! skrev:
Jesper Ollas, min absoluta favoritspelare i Leksands IF, är välkommen tillbaka när som helst! Att påstå att Jesper inte har Leksandshjärta är bara oerhört fjantigt, han har gjort mycket för Leksands IF!

Grattis till guldet Jesper, dock inget grattis till Brynäs!

Grattais Ollas, du är värd ett guld. Ta nu ett skit år till och simma omkring i brunsåsen så kommer du hem sen. För du är värd ett guld till, ett som glimmar ännu mera :D

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 16:17 

Bellemare skrev:
MetalMasen skrev:

Hur vet du att alla elitserielag var intresserade av Ollas? Ursäkta en dum fråga kanske...

Det vet jag inte men antar att åtminstonde ett par klubbar var det. Kan bara gå till mig själv o jag skulle aldrig dra på mig en brynäströja för alla pengar i världen.

InläggPostat: fre 20 apr, 2012 17:35 

MetalMasen skrev:
Bellemare skrev:
MetalMasen skrev:

Det vet jag inte men antar att åtminstonde ett par klubbar var det. Kan bara gå till mig själv o jag skulle aldrig dra på mig en brynäströja för alla pengar i världen.

Tänker inte starta något "munkrig" med dig. Vi tycker helt enkelt olika. Spelare kommer och går hela tiden och jag är helt hundra på att Jesper återvänder till Leksands IF i framtiden. Till dess så önskar jag honom lycka till, oavsett vilken tröja han bär. Med undantag mora och fbk.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 256 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]