Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: tis 01 dec, 2020 23:37

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 256 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Äckel-Brynäs
InläggPostat: tis 06 sep, 2005 11:59 

Brooklyn ska tydligen invadera Ejendals den femte november...

HELA SVERIGE SKRATTAR!!!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 06 sep, 2005 15:57 

hahaha :P
Det ska bli skojj att se hur dom lyckas med det :twisted:

Inläggsrubrik: Re: Äckel Brynäs
InläggPostat: tis 06 sep, 2005 16:13 
Användarvisningsbild

Faluleksing skrev:
Brooklyn ska tydligen invadera Ejendals den femte november...

HELA SVERIGE SKRATTAR!!!

:D Dom skulle aldrig veta hur man tar sig in i den borgen :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 07 sep, 2005 11:37 

ett gott garv till om Brynäs Boork klagar på att mora spelade för brutalt, rätt käft att säga det

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 15:41 

modigamasen skrev:
ett gott garv till om Brynäs Boork klagar på att mora spelade för brutalt, rätt käft att säga det

Skaplig med fula grejor som leksand gjort denna säsong också som renderat i matchstraff.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 17:53 

klyftig inlägg från någon utan kunskap. Jag sa aldrig något om lif eller brynäs eller mora, jag bara konstaterar att brutalt spel är inte något som Boork skall snacka om då det var han som uppfann våldtäktshockeyn.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 19:24 

modigamasen skrev:
klyftig inlägg från någon utan kunskap. Jag sa aldrig något om lif eller brynäs eller mora, jag bara konstaterar att brutalt spel är inte något som Boork skall snacka om då det var han som uppfann våldtäktshockeyn.

Vad är våldtäktshockey? Tycker det låter som något du hittat på själv. Har aldrig hört Boork tala om något sånt iallafall.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 19:37 

skulle igentligen inte ens bevärdiga mig att svara en så okunigt person som du. Men våldtäkthockey är namnet på den hockey som Boork annvände sig av när han ledde djurgården till SM guld på 80-talet, det är och var den mest brutala hockey som Sverige skådat, motsvarar ganska bra flayers på 70-talet då man talade om att den fanns en flayers sjuka, när motståndarna skulle möta dom vart i regel 2-4 plötsligt sjuka pga rädslan för att möta dom.

saxat från dif.
Men, vad man inte visste var att "Boorken" bara låg i startgroparna för en ny typ av ishockey i hockey-Sverige.
Den nya typen av ishockey som åsyftas är vad man kallar "våldtäktshockey". Djurgårdens hårda men ärliga (?) spel var inte desto mindre framgångsrikt. När väl säsongen skulle summeras stod DIF återigen, efter 20 långa år, högst upp på pallen. Serien vann dock Färjestad men DIF återfanns som tvåa, och det var också dessa båda lag som i finalen skulle göra upp om guldet.v Finalen var som väntat hård men DIF lyckades vinna och en mer hatad och impopulär mästare än Djurgårdens IF anno 1983 är svårt att finna. från dif.

Våldtäktshockey. När Boork kom till Djurgården 1981/82 beordrade han hårt fysisk spel och totalt drog laget på sig 647 utvisningsminuter på 36 omgångar. 1983 blev de mästare. aftonbladet.se

som du ser så är det inget jag ljugit i hop, men är man en okunig brynäsare som mamma fortfarande byter blöja på så då kanske man inte ska prata med dom stora grabbarna. Nu kanske du fattar varför Boork inte är rätt käft att prata om brutalt spel.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 20:06 

modigamasen skrev:
skulle igentligen inte ens bevärdiga mig att svara en så okunigt person som du. Men våldtäkthockey är namnet på den hockey som Boork annvände sig av när han ledde djurgården till SM guld på 80-talet, det är och var den mest brutala hockey som Sverige skådat, motsvarar ganska bra flayers på 70-talet då man talade om att den fanns en flayers sjuka, när motståndarna skulle möta dom vart i regel 2-4 plötsligt sjuka pga rädslan för att möta dom.

saxat från dif.
Men, vad man inte visste var att "Boorken" bara låg i startgroparna för en ny typ av ishockey i hockey-Sverige.
Den nya typen av ishockey som åsyftas är vad man kallar "våldtäktshockey". Djurgårdens hårda men ärliga (?) spel var inte desto mindre framgångsrikt. När väl säsongen skulle summeras stod DIF återigen, efter 20 långa år, högst upp på pallen. Serien vann dock Färjestad men DIF återfanns som tvåa, och det var också dessa båda lag som i finalen skulle göra upp om guldet.v Finalen var som väntat hård men DIF lyckades vinna och en mer hatad och impopulär mästare än Djurgårdens IF anno 1983 är svårt att finna. från dif.

Våldtäktshockey. När Boork kom till Djurgården 1981/82 beordrade han hårt fysisk spel och totalt drog laget på sig 647 utvisningsminuter på 36 omgångar. 1983 blev de mästare. aftonbladet.se

som du ser så är det inget jag ljugit i hop, men är man en okunig brynäsare som mamma fortfarande byter blöja på så då kanske man inte ska prata med dom stora grabbarna. Nu kanske du fattar varför Boork inte är rätt käft att prata om brutalt spel.

Brynäs??

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 20:35 
Användarvisningsbild

Ja, Brynäs har en tränare som heter Leif Boork..

:o :o :o

Klag 5:16

"En pessimist i sitt livs form Jag vädrar blod, det luktar sorg"

Kent

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 16 okt, 2005 22:25 
Användarvisningsbild

eltifoso skrev:
modigamasen skrev:

Vad är våldtäktshockey? Tycker det låter som något du hittat på själv. Har aldrig hört Boork tala om något sånt iallafall.

Att boork inte pratar om det kan du kanske förstå efter att du har läst inlägget här ovanför.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 01 jun, 2006 20:54 

Honken har skrivit på för Tampa bay.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 01 jun, 2006 21:40 
Användarvisningsbild

Norrena skrev väl oxå på för Tampa lr hur vare?? två es målisar i samma nhl klubb är nog ganska unikt

VILL DU HA GRATIS BIO-BILJETTER????

TRYCK >>HÄR<<

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 09 jul, 2006 18:03 
Användarvisningsbild

Haha, proffsigt! :lol:

http://www.streaming.telia.com/startmed ... ol.wmv&e=N

Underbar guide! :lol:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 11 jul, 2006 17:20 

Nu har dom värvat stort. Jiri Bicek till Brynäs!

http://www.eliteprospects.com/

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 256 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]