Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: tor 03 dec, 2020 9:01

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: Största idioterna i Svensk hockey
InläggPostat: ons 07 okt, 2009 18:34 

upplandsleksing skrev:
varför skulle det inte vara sant?
För att det står i någon av Sveriges två största skvallertidningar kanske.

upplandsleksing skrev:
Nu blev man kallad idiot tack för den
Jag skrev bara att du var en större idiot än Helber, sen är det upp till dig att hur dum han är.

upplandsleksing skrev:
Folk länkar till Expressen eller Aftonbladet till höger och vänster på forumet men det är tydligen bara ok att vissa gör det ??

Jag kan rent allmänt tycka att folk ska vara lite mer kritiska när de läser Aftonbladet eller Expressen. Nu kände jag att någon hade läst i en av tidningarna och dragit en korkad slutsats så därför skrev jag vad jag tyckte.

upplandsleksing skrev:
Klantigt att ha kvar en dator med sådan mycket viktig info i bilen. Som sagt en idiot ! Vad tänker folk med?

Sen det här med att du just har kastat skit på Helber, det var tydligen helt okej men när du får tillbaka då passar det absolut inte. Det är ett mönster jag märkt hos dig, du brukar vara väldigt snabb med att klaga på laget etc. men när någon säger emot dig så skriker du rakt ut.

Tack för mig, jag uttryckte bara min åsikt, det har väll alla rätt till eller vad är det du brukar skriva?

PS. Sen kan väll alla glömma en dator i bilen? Jag tycker då inte man är en idiot för att man gör det. DS.

Inläggsrubrik: Re: Största idioterna i Svensk hockey
InläggPostat: ons 07 okt, 2009 18:40 

A_AA skrev:
upplandsleksing skrev:
varför skulle det inte vara sant?
För att det står i någon av Sveriges två största skvallertidningar kanske.

upplandsleksing skrev:
Nu blev man kallad idiot tack för den
Jag skrev bara att du var en större idiot än Helber, sen är det upp till dig att hur dum han är.

upplandsleksing skrev:
Folk länkar till Expressen eller Aftonbladet till höger och vänster på forumet men det är tydligen bara ok att vissa gör det ??

Jag kan rent allmänt tycka att folk ska vara lite mer kritiska när de läser Aftonbladet eller Expressen. Nu kände jag att någon hade läst i en av tidningarna och dragit en korkad slutsats så därför skrev jag vad jag tyckte.

upplandsleksing skrev:
Klantigt att ha kvar en dator med sådan mycket viktig info i bilen. Som sagt en idiot ! Vad tänker folk med?

Sen det här med att du just har kastat skit på Helber, det var tydligen helt okej men när du får tillbaka då passar det absolut inte. Det är ett mönster jag märkt hos dig, du brukar vara väldigt snabb med att klaga på laget etc. men när någon säger emot dig så skriker du rakt ut.

Tack för mig, jag uttryckte bara min åsikt, det har väll alla rätt till eller vad är det du brukar skriva?

PS. Sen kan väll alla glömma en dator i bilen? Jag tycker då inte man är en idiot för att man gör det. DS.

Ok det var idiotiskt att lämna kvar datorn, självklart är det lätt hänt men borde han inte ha märkt det när han gått ut från bilen om han nu jobbar med den dygnet runt. Man borde tycka att det sitter i ryggmärgen !

Jag kan absolut ta kritik, vet inte vad du fått det ifrån.,

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 07 dec, 2009 15:52 

Mer visir än hjärna!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6250296.ab

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 07 dec, 2009 16:50 

HAHAHA Carolina Söderberg måste var allsvenskans största diva. Undrar om han vågar flytta ifrån mamma snart.

@Lundgren1919

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 16 dec, 2009 17:59 

Mikael Fahlander, är det någon mer än jag som inte står ut med Karln? har någonting mycket obehagligt över sig.

För övrigt borde Hockeysverige bojkottas när de har så usel integiritet att de betalar en ordförande i en hockeyklubb blogga åt dem och de har en medveten strategi att provocera fram klick för att få trafik.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 16 dec, 2009 18:06 

Valium skrev:
Mikael Fahlander, är det någon mer än jag som inte står ut med Karln? har någonting mycket obehagligt över sig.

För övrigt borde Hockeysverige bojkottas när de har så usel integiritet att de betalar en ordförande i en hockeyklubb blogga åt dem och de har en medveten strategi att provocera fram klick för att få trafik.

Han är inte längre Ordförande!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 dec, 2009 0:32 

LIF92 skrev:
Valium skrev:

Han är inte längre Ordförande!

Nej.. han är sportchef ;)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 05 jan, 2010 13:00 

Haha! Lee Goren sitter tydligen på fyllan på Facebook och skriver kommentarer som: “Thanks for paying my sallary. Fuck off.. Go fuck yourself mm." Jo det är ju ett proffsigt uppförande av en som borde veta hur man hanterar supportrar och kritik. Konversationen talar sitt tydliga språk.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6382066.ab

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 23 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]