Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: mån 25 jan, 2021 16:18

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 142 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 20 okt, 2005 23:38 

StockholmsLeksing skrev:
bobbe skrev:
Kagen >> Hur? Vilka befogenheter har vi supportrar? Ingen. Vi har ingen befogenhet att "slänga ut" någon, utom möjligtvis ur vår eventuella egna förening. Var ser du försvaret? Avståndet är taget - White Lions som förening tar avstånd från det som inte följer svensk lag.

...och om de nu skulle "frysas ut", tror du allvarligt talat att de skulle bry sig?

Jag frågar igen: hur? Om inte ens polisen agerar, vad har "vi" för möjlighet?

Det där är bara jävla skitsnack!!!! Klart som fan det går att lösa på något sätt om man bara vill men ni kanske är för rädda för det!!! jävla bönder i linköping

Men du Bror Duktig. Du kanske har nåt förslag på hur det ska gå till oxå. Dom är som sagt inte medlemmar i White Lions. White Lions har knappast några rättigheter att förbjuda folk o gå på matcherna. På white lions bussar åker bara medlemmar men sen är det ju jävligt svårt o hindra folk att ta sej dit på egen hand. Förslag?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 21 okt, 2005 13:04 

hoho, hatisk stämning! :)

jag har världens bästa idé. Inte för att jag skulle göra den då jag faktiskt skiter i om någon leksing är varesig neger eller en avkomma till Mengele. Det är på något sätt inte mitt ansvar, jobbigt att vara både svensk och människa isåfall.
Men iaf. Man visar, med fysisk kraft att 'du hör fan inte hemma här'. Vill dom sitta på sittplats så e det så men klacken har väl förhoppningsvis lite kontroll på sin borta-/hemmasektion. Men jag tror helt enkelt att man är lite för bekväm och inte vet hur man gör eller inte vågar ge någon ett schysst smäll på käften med eventuellt efterföljande slag och sparkar.

Om man nu tycker något, så är det väl lika bra att ställa till en schysst scen och stå för sina åsikter? Eller e alla här i världen kappvändare/mainstream och vägrar sticka ut? Nu kanske jag var lite väl ung rebell, men seriöst, man måste våga lite här i livet om det ska va nå' kul.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 8:37 
Användarvisningsbild

Det var ett jäkla gnäll att det skulle vara Linköpingsfolk som uppträdde provocerat. Inse att ni har folk i era led som beter sig minst lika illa.
KLICKA HÄR SÅ FÅR NI SE SJÄLVA!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 11:08 

sweet! hur började ordväxlingen?
vilket jävla lågvattenmärke!

Jag tycker nog att white lions tog priset som kläcker ur sig 'din mamma'.
I övrigt rätt patetiskt och intetsägande från bådas sidor.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 11:39 

013 skrev:
Det var ett jäkla gnäll att det skulle vara Linköpingsfolk som uppträdde provocerat. Inse att ni har folk i era led som beter sig minst lika illa.
KLICKA HÄR SÅ FÅR NI SE SJÄLVA!

Skildnaden är att en ensam antagligen alkoholpåverkad leksing skriker kom era små barn Medans en hel "klack" skriker fram med kuken börja runka. :o Och för mej är det en jäkla stor skildnad.

Sen så kan ingen lhcare här på forumet komma och säga "Men det var inte vi i Withe Lions" som skrek så... Nehej, okej men nu är det ju bevisat på film. Det var folk med Withe Lions jackor som stog och skrek. Fram med kuken då din fitta.

Vääääääldigt Moget :!:
:evil:

Noteraingen bör också göras att det inte finns någon som är 18 + i Lkpg s klack...

Senast redigerad av SirAberg tor 27 okt, 2005 11:49, redigerad totalt 2 gånger.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 11:46 

'hem å runka renar' va det inte så?

hahaha! storstadsbors försök att förolämpa småtadsbefolkning är skitkul!
Måste vara årets bästa ramsa, RIGHT ON white lions... fan jag e ju riktigt impad!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 12:01 

Hehe, det där är humor,

Tjej i LHC klacken skriker: "fram med kuken din lilla skit, jävla renrunkare"
Är det eran ledare :P

Snittåldern verkar iaf vara 16.

Nära att han gjorde som engelsmännen gjorde på råsunda i för 5-6 år sen :)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 15:57 
Användarvisningsbild

Jaha, dåååå förståååår jag.
Det är alltså OK att som vuxen bete sig barnsligt om man är lite full och håller på lif. Men som "barn" ska man bete sig vuxet, särskilt om man håller på LHC. Såååå mååste det vara. :roll:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 16:19 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

ah, det där var ganska barnsligt från båda håll. det är inget att vara sams över, ihop och slåss!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 17:43 

Som sagt den där filmen säger väl egentligen ingenting. EN full medelålders idiot som hetsar och tänker pissa på våran (junior)klack. Tror inte alla leksingar är såna. Men att han höra ett och annat, vad hade han väntat sej? fram med kuken. Det var ju sen han själv redan hade börjat plocka fram den! Ack ja vilka mäniskor det finns.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 23:10 
Användarvisningsbild

russin skrev:
Som sagt den där filmen säger väl egentligen ingenting. EN full medelålders idiot som hetsar och tänker pissa på våran (junior)klack. Tror inte alla leksingar är såna. Men att han höra ett och annat, vad hade han väntat sej? fram med kuken. Det var ju sen han själv redan hade börjat plocka fram den! Ack ja vilka mäniskor det finns.

Vadå junior klack?
Var var alla seniorer då? Var dom på sittplats och hetsade sig mot några andra Leksingar på sittplats där på andra sidan i tredje perioden?

Jag har sett Falu IF spela mot Linköping när det var division 1-hockey som gällde och då var det synliga spår efter Linköpingfans... Tror även att det samma år var så att Hästen spelade i samma serie.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 27 okt, 2005 23:17 

Simmen skrev:
russin skrev:

Vadå junior klack?
Var var alla seniorer då? Var dom på sittplats och hetsade sig mot några andra Leksingar på sittplats där på andra sidan i tredje perioden?

Jag har sett Falu IF spela mot Linköping när det var division 1-hockey som gällde och då var det synliga spår efter Linköpingfans... Tror även att det samma år var så att Hästen spelade i samma serie.

Inte vet jag var dom var. Dom syntes inte på filmen ialla fall. Förmodligen för att dom inte brydde sej om puckot utan lät han hållas och tittade på matchen istället. Inte fan vet jag och jag fattar inte vad det spelar för roll heller jag kommenterade vad jag såg på filmen.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 28 okt, 2005 8:08 
Användarvisningsbild

Simmen skrev:

Hur gammal var du då, 3år eller??? Vi har inte mött Falun sedan början på -90talet.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 28 okt, 2005 9:01 
Användarvisningsbild

Och det var sååååååååååååå länge sedan det...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 28 okt, 2005 9:22 

013 skrev:
Simmen skrev:

Hur gammal var du då, 3år eller??? Vi har inte mött Falun sedan början på -90talet.

haha, bästa citatet på länge "Hur gammal var du då, 3 år eller??? Vi har inte mött Falun sedan början på 90-talet"

solklart citat från en LHC-supporter, de som alla säger, dom har snittålder på 16 och började se hockey på runt 2000. ha ha

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 142 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]