Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: ons 02 dec, 2020 8:16

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 17:07 

lexingenFromBlge skrev:
Hämtat från Leksandshataren Robert P:s blogg...

http://hockeysverige.se/blogg_show_skon ... id=9328386

Jag tycker det är skrattretande att han orkar sitta och kommentera i sin blogg om saker som inte alls hör till artikeln. Pajen har spelat i Linköping i flera år och har familjen där så klart han kommer vilja spela där sen. Pettersson är ju bara en stor pajas som borde skaffa sig ett liv....

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 17:24 

Återigen: Pettersson han hatar varken Leksand, Luleå eller Skellefteå. Han hatar dess fans, vilka beter sig tvivelaktigt åt...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 17:34 

Jag tycker det är rätt sorgligt hur mycket det gnälls på andra skribenter. Ofta är det ju dom som utmålar sig själva som "supersupportrar" som sedan gnäller på alla andra för att de inte är lika "duktiga" (dvs för att de andra gnäller mycket mer). Men diskussionen är nog hopplös, bästa man kan göra är att fortsätta skriva precis som man vill, som jag gör. Att gnälla är bara nyttigt det tycker iaf jag. Dock skall det hållas inom ramarna för vad som är moraliskt rätt.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 17:54 

Kriteriet för en riktig supporter enl mig är för det första att man är medlem i föreningen.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 18:19 

rally skrev:
Kriteriet för en riktig supporter enl mig är för det första att man är medlem i föreningen.

Ok så bara för att jag inte är med i Liverpools svenska fanclub gör mig till en mindre supporter alltså? Ok då vet jag

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 19:56 

nohla skrev:
Återigen: Pettersson han hatar varken Leksand, Luleå eller Skellefteå. Han hatar dess fans, vilka beter sig tvivelaktigt åt...

nohla och detta vet du hur(det lilla jag läst av Robert P så tycker jag hans hat är ganska tydligt) ?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 feb, 2010 23:59 

Apropå skämmer ut sig... Jag är less på allt humorlöst tjafs, hat och spydigheter som man drunknar i överallt där det går att kommentera hockey. Ja utom här då, dät det faktiskt är rätt civiliserat. Speciellt trött blir jag när det är Leksingar som skämmer ut sig på diverse forum, chattar och kommentarsfält. Höj nivån för tusan!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 07 feb, 2010 10:38 

ibland tror jag inte det är leksingar som skriver saker o ting.
utan mer folk som vill provocera.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 07 feb, 2010 12:09 

JanBanan skrev:
Apropå skämmer ut sig... Jag är less på allt humorlöst tjafs, hat och spydigheter som man drunknar i överallt där det går att kommentera hockey. Ja utom här då, dät det faktiskt är rätt civiliserat. Speciellt trött blir jag när det är Leksingar som skämmer ut sig på diverse forum, chattar och kommentarsfält. Höj nivån för tusan!

Instämmer 100%!
Mobbingkultur överallt, är ishockey en översittarsport?
Tappar ju nästan intresset när det mesta man läser går ut på att håna motsåndarna.

Och visst är det så att man blir mest illa berörd när det är individer ur den egna gruppen som berusade AIK-fans.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 07 feb, 2010 13:17 
Användarvisningsbild

Kom igen allihopa!

Rösta på Leksand!! Så vi får slut på detta engång för alla :D

http://hockeysverige.se/blogg_show_omro ... 4994#polln

Vilket lag berör mest, behöver jag säga mer ;)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 07 feb, 2010 14:15 

Diaz det är ingen ide att du svarar han, han är så enögd att man blir mörkrädd ;)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 07 feb, 2010 19:35 
Användarvisningsbild

Hmm ja lär ju nån gång skrivit nått som va jobbigt för herr pettersson eftersom mina kommentarer inte kommer me längre, å då kan ja säga direkt att ja inte skämt ut mej på något vis.
Troligtvis har ja skrivit nått han inte kunna svarat på.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 08 feb, 2010 1:27 

bjompa skrev:
Hmm ja lär ju nån gång skrivit nått som va jobbigt för herr pettersson eftersom mina kommentarer inte kommer me längre, å då kan ja säga direkt att ja inte skämt ut mej på något vis.
Troligtvis har ja skrivit nått han inte kunna svarat på.

Haha frågan är om det är möjligt? :P Blir det för jobbiga kommentarer kommer det bara en skopa sand tillbaka =)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 08 feb, 2010 9:30 

Det är nog fullt möjligt att en kommentar försvunnit.

Kommenterade ett tillfälle när han höll på att provocera i kommentatorsfältet påhejad av pöbeln. Kommer inte ihåg vad det handlade om men det var något med att han visat förakt för handikappade och någon kommenterat detta, Robban tjafsade mot varvid den killen tyckte att en person som får sin näring genom att driva en hockeyblog borde komma ner lite på jorden. RP tyckte då att han är iaf inte en sådan loser som läser en sketen hockeyblog (fortfarande påhejad).

Jag kommenterade då att Robban sagt att han tycker att hockeysveriges läsare är idioter och till de som hejar på Robban att de hejar på en kille som precis visat dem sitt öppna förakt men att de är för korkade för att fatta det.

Den försvann mycket snabbt.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 08 feb, 2010 11:24 

Kan mycket väl vara så att han måste godkänna kommentarerna innan de publiceras. Har också haft någon nån gång som inte kommit med även fast det bara var en rent argumenterande kommentar utan nåt provocerande. Sånt vill han väl inte visa upp ibland antar jag för det skulle ju stjälpa hela hans luftslott om att alla leksandsfans är galna fanatiker.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 55 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]