Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: lör 17 apr, 2021 6:56

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 04 nov, 2005 12:06 

och dessutom kom bara 3.300 till smedjegrav igår för att se"derbyn" :lol: mot brunäs...skandalöst
Definitivt Mas skrev:
Jag såg matchen på TV och herregud, tyst som i en (smidje)grav. Kul att Simons inte ville kommentera om han var avundsjuk på Leksand :lol: Intresset för Mora har nu ebbat ut och försvinner snart. Endast de närmast sörjande kommer på matcherna (förutom i derbyna). Tycker faktiskt lite synd om Mora... :shock:

...eller inte :twisted:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 04 nov, 2005 13:10 

Det var 3612 i mora igår och inte 3 300. Det är skandal men jag vet inte om det är bra eller dåligt.
Självklart flinar man lite när man ser att mora inte kan dra mer folk men jag tycker inte det är särskilt bra.
Nu ska det sägas att jag är och har altid vart Leksing som tyvärr föddes och bor fortfarande i mora. Men jag ser hellre 2 dalalag i elitserien än 1 (och då menar jag att mora åker ur). Och att mora inte kan dra mer folk på ett derby mot brynäs är väldigt oroväckande, snart kommer publiksnittet sjunka under 3 000 om inte mora börjar vinna sina matcher. Och det ekonomiskt för en liten klubb som mora kan betyda stora bekymmer.

Men bara om Leksand kunde hålla sig ovanför mora i elitserien och vinna derbyna så ser jag väldigt gärna att mora är kvar och inte får några problem ekonimiskt.

ps. stämmer det att mora byggt om sin arena för 18 miljoner och att ljudet i ejendals kostar 17 miljoner?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 04 nov, 2005 19:28 

Vem bryr sig om mora håller sig kvar? De får gärna åka ur för gott, bara vi slipper spela i Allsvenskan igen.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör 05 nov, 2005 19:44 

Jaha.. detta var väl ingen överraskning. :) Men det jag dock stör mig på hur FBK:s pajasklack kan rankas högre än oss? Aja.. det säger väl det mesta om aftonbladets koll på elitseriens klackar

SKÖÖNT MED TRE POÖNG IDAG!!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör 05 nov, 2005 20:09 

TMS_Henke skrev:
Jaha.. detta var väl ingen överraskning. :) Men det jag dock stör mig på hur FBK:s pajasklack kan rankas högre än oss? Aja.. det säger väl det mesta om aftonbladets koll på elitseriens klackar

SKÖÖNT MED TRE POÖNG IDAG!!

vad jag förstod så Fick båda 5+ och delad "förstaplats"

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 06 nov, 2005 11:48 

Vi har bättre klack än *ora, men det vet vi själva utan att Aftonblaskan ska säga sitt. Fast, det är väl bra att dom lämnar brösten på tjejerna i Paradise Hotel ett tag, och tittar på lite andra saker. :shock:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]