Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: sön 18 apr, 2021 20:08

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 25 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Leinonen
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 1:58 
Trevliga LTC

Lika bra å kasta upp en tråd här om denne pajas så slipper det bildas trehundra trådar om honom på hundra andra ställen, hoppas dock folk ser denna tråd

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 5:00 

Är inte fjanten värd ett eget litet tifo nästa gång han kommer? Men det finns nog bättre saker att lägga pengar på..

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 5:07 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

han är inte värd mer än dom pengar han fick idag... va kan det rört sig om 60-70 kronor kanske?

Aftonbladets webbteve-kommentator är dumare än vanligt kan jag lova, men priste går till Lars Lundstedt som skrivit matchrapport på http://www.luleahockey.se - jag citerar:

Leksandsklacken visade sig här från sin bästa sida och kastade in saker på isen vilket fick Tero Leinonen att börja dirigera klacken när de öste ur sig ömma kärleksbetygelser till Tero. När spelet sedan gick igång så gjorde Tero en enkel räddning med plockhandsken varpå han mycket demonstrativt vände sig mot klacken och visade upp pucken.

Vilket jävla stolpskott... moramuppen började redan förra matchen. Roligast var när han gick ut och med gester visade till två av de trevligare pojkarna i klacken att han ville träffa dom utanför. Tro mig Tero; dom två vill du inte träffa efter det du gjorde på isen. Just nu (strax efter fyra) är dom dock väldigt lugna här i min säng (jag tar soffan) - skål o god natt!

Styrelseledamot LIF Ideella - svarar alltid på PM här och mail till hej@emilnilsen.se

Inläggsrubrik: fjanten..
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 5:22 

Tero Leinonen
Tel 0920-xxxxxx
Snöv. 147, 976 33 LULEÅ

Om någon är sugen på att slå en signal..

Det ska folk inte göra... //Admin

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 6:44 
Användarvisningsbild

Nog skulle man villa ringa han och säga ett och annat, tyvärr kan man ju bli straffad för sådant. Om det nu är samma person, finska namn är ju inte direkt sällsynta, framförallt i norra sverige.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 16:21 
Trevliga LTC

Känns inte som ett helt leinonen tifo..... men kanske en lite mindre glad tvåpinn iaf... jag kommer upp nån gång efter nyår å målar den med dig Emil.. Ska skissa på lite motiv... återkommer

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 21:40 

Jag tycker det nästan var lite pinsamt att så många i klacken blev så till den milda grad provocerad av honom.. Är det inte lite väl barnsligt att bli så arg för att någon retas lite? Rätt sätt att ge igen är att bua och/eller köra elaka tifo:n/klacksånger, inte kasta skräp, peka finger och skrika könsord. Man kunde nästan tro att vi var under fjorton hela bunten.

/Dexter (som avskyr Leinonen)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 22:20 

Dalmans skrev:
Känns inte som ett helt leinonen tifo..... men kanske en lite mindre glad tvåpinn iaf... jag kommer upp nån gång efter nyår å målar den med dig Emil.. Ska skissa på lite motiv... återkommer

räcker med en skyllt med 1 saatanan Leinonen imeä hirvikulli

eller 1 ord hirvikulli Leinonen :twisted:

det där lär få finnen att gå i taket tro mig, hirvikulli brukar kunna reta vilken finne som hällst, dom gillar inte det :shock:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 22:44 
Trevliga LTC

Okej. och för oss som inte förstår finska?
vill gärna ha det där ordet förklarat på svenska =)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 23:00 

första meningen översatt till satans Leinonen suger älgkuk :shock:
hirvikulli Leinonen= älgkuk Leinonen :shock:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: ons 28 dec, 2005 23:41 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

Dexter skrev:
Jag tycker det nästan var lite pinsamt att så många i klacken blev så till den milda grad provocerad av honom.. Är det inte lite väl barnsligt att bli så arg för att någon retas lite? Rätt sätt att ge igen är att bua och/eller köra elaka tifo:n/klacksånger, inte kasta skräp, peka finger och skrika könsord. Man kunde nästan tro att vi var under fjorton hela bunten.

Fjortisapan nr 1 ber så hemskt mycket om ursäkt! Men att han senare efter matchen ropade saker till oss om att han skulle spöa oss, det är helt ok? Jag hade inte tvekat en sekund att dansa lite med honom...

men gör dej mej till en fjortisapa så då är jag väl det, en stolt fjortisapa.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 29 dec, 2005 0:17 

lego skrev:
Dexter skrev:

Fjortisapan nr 1 ber så hemskt mycket om ursäkt! Men att han senare efter matchen ropade saker till oss om att han skulle spöa oss, det är helt ok? Jag hade inte tvekat en sekund att dansa lite med honom...

men gör dej mej till en fjortisapa så då är jag väl det, en stolt fjortisapa.

En ex-moring som hotar Leksands-klacken på våran egen hemmaplan borde få veta att han lever. Jävla pack!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 29 dec, 2005 0:41 
Trevliga LTC

stalin skrev:
Dalmans skrev:

räcker med en skyllt med 1 saatanan Leinonen imeä hirvikulli

eller 1 ord hirvikulli Leinonen :twisted:

det där lär få finnen att gå i taket tro mig, hirvikulli brukar kunna reta vilken finne som hällst, dom gillar inte det :shock:

annars funkar ordet. Hinti pyärä! (vet dock inte hur det stavas, men utalet låter så) på svenska betyder det "Bögcykel" vilket även skreks på läkaren...

Vet dock inte varför just bögcykel.... men de kan få honom att ilska till, fundera och tappa koncentrationen

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 29 dec, 2005 13:16 

lego skrev:
Fjortisapan nr 1 ber så hemskt mycket om ursäkt! Men att han senare efter matchen ropade saker till oss om att han skulle spöa oss, det är helt ok? Jag hade inte tvekat en sekund att dansa lite med honom....

Lite retsamheten får man tåla, men hota mot andra är inget man ska behöva tåla, då förtjänar man mer än nidramsor.. Jag har full förståelse för att man reagerar starkt inför liknande hot.

/Dexter (som börjar närma sig gubbe och har glömt att man själv haft en fjortisperiod i sitt liv) ;)

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 30 dec, 2005 18:39 

Jag tycker att skit ska skit ha!
jag ser redan fram emot nästa gång den jävla horan kommer på besök!!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 25 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]