Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: sön 18 apr, 2021 21:01

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Summering av Forum-Säsongen!
InläggPostat: fre 24 mar, 2006 9:07 

Hej!
Efter att LIF gått sin sämsta säsong någonsin till mötes och i stort sett bara allsvenskan återstår så tänkte jag summera forum säsongen...

Efter att få mycket (välförtjänt) skit av de flesta på detta forum för sina påhopp, checkings from behind, low-blows, tjuvnyp och alla tänkbara språkliga offsider så måste jag ändock till syvende och sist utnämna Vitblå, Stalin, till viss del Tomten och sist men inte minst Lillgud till forumets klockrena vinnare.

Det är...bara att krypa...till korset och...erkänna...Ni hade (tyvärr) rätt hela...tiden...i det mesta ni sa och...klagade över...vi var många som var...optimister och...positiva...men vi hade...grymt fel...TYVÄRR...och nu väntar ännu en sejour i allsvenskan...men inför nästa säsong...ska åtminstånde jag... lägga lite mer...tanke...över era inlägg...de var ju trots allt inte...bara otrevliga påhopp...utan även klockrena...analyser...över vår sönderfallande...förening!

More power to you, you were right and we were wrong :oops:

Väl mött inför nästa säsong!

Mvh.

/Djanzon

Inläggsrubrik: Vi gjorde en miss!!!
InläggPostat: fre 24 mar, 2006 9:59 

Hej
Tyvärr hade vi rätt som du skriver,det var ingenting som någon av oss eftersträvade.Vi var så godtrogna,vi trodde på deras ord när de sade attdet här blir bra!
Jag tycker med facit i hand att vi gjorde en stor miss,vi fans och superstars.
Vi skulle ha bakgrundskollat spelarna stenhårt,tittat på vad masken har hittat,man ser nu att lagbygget var en katastrof om man studerar statistiken.
Vi hade 6 man bland forwards med gedigen topprutin,där de har gjort poäng,såsom NHL,AHL,Elitserien.
Dessa herrar är Niklas Persson,Jiri Bicek,Magnus Hedlund,Calle Steen,Oscar Steen,Jarrod Skalde.Vem var målskyttarna?
5 av dessa har producerat vad man kan förvänta sig i elitserien om man studerar statistiken.Niklas,Magnus ochBicek har gjort riktigt bar säsonger om man ser till vad de presterat förut!
De andra har underpresterat lite,men de har gjort sina poäng i lägre ligor,så vad trodde vi egentligen?
Jag tycker vi ska sluta skälla på laget,ser man till kunnandet så har de gjort en fullt godkänd elitseriesäsong,de som ska ha ski-en,det är Jonas,Masken&Sportkommitten tillsammans med styrelsen.
Olle Öst visste vad han gjorde när han drog från LIF!

Inte ens jag kunde i min vildaste fantasi inbilla mig att Jonas&Masken kunde grundlura föreningen såsom de har gjort.
Har de inte gjort detta medvetet,då måste de vara dumma i huvudet!
Tomten

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 26 mar, 2006 8:49 

jag har inte firat med dricka och party, varför måste man ha rätt när man vill ha fel?
Skulle vilja köra spelar buss med dekalen brommsar inte för en mask :lol:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 26 mar, 2006 16:45 

Stalin: Jodå, jag är helt på det klara med att ni (och vi) önskar att ni haft helt fel angående LIF i år men med facit i hand så har ni faktiskt haft skrämmande rätt, tyvärr. Jag och samtliga andra här på forumet hade gärna suttit och hånat er nu för att vi varit i Semifinal istället... (och det hade ni nog kunnat ta också :twisted: )

Men jag menar att det är dags att erkänna (för min egen del iallafall) att ni haft en hel del poänger i era till synes helsvarta inlägg :cry:

Hoppas att vi alla har något att vara anbart POSITIVA över till näsat säsong...

Mvh.
Djanzon

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 26 mar, 2006 18:47 

jo jag hade nog kunnat tagit ett antal pungsparkar om vi spelade sm-slutspel i stället. :lol: Får vall vara glad att vi pesimister inte är skadeglada av oss.

Men en sak kan vi glädjas redan nu inför nästa sesong NO MORE EL LOCO WORM :lol:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]