| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| FÖRFATTARE |
MEDDELANDE |
Djuret
|
Skrivet: Fre 23 Apr, 2010 9:33 Rubrik: Ignorera inlägg av medlemmar |
|
|
Jag är inte alls van vid att använda phpBB-forum, så jag har inte så bra koll på alla funktioner. Många andra forum har dock funktionen att man kan välja att ignorera alla inlägg av vissa medlemmar.
Är det möjligt här? |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
vedboden
|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 11:15 Rubrik: |
|
|
| Bumpar denna tråden då jag också väldigt gärna skulle vilja ha denna funktionen är så enormt trött på överdrivet negativa och gnälliga människor som förstör hela forumet för alla. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
DrPepper
|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 13:25 Rubrik: |
|
|
| vedboden skrev: | | Bumpar denna tråden då jag också väldigt gärna skulle vilja ha denna funktionen är så enormt trött på överdrivet negativa och gnälliga människor som förstör hela forumet för alla. |
Jag håller med. Skulle också vilja ha denna funktion. _________________ "Certainly we're not satisfied with just winning games. We've been playing some pretty good hockey, but we think we can play much better."
Mario Lemieux |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Diaz

|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 13:31 Rubrik: |
|
|
Ett foum är till för att uttrycka sina funderingar o vad folk tycker är bra o dåligt osv osv..
Man kan inte tycka lika som alla andra, de går inte..
Men ja tycker ni har gått över gränsen, buhu ja klarar inte av att folk engagerar sig och tycker illa om klubben!
Vafan ska alla vara glada för att vi stannar i Allsvenskan år ut o år in,
får man inte ha några åsikter om de, får man inte ha krav? _________________ !!LEKSING TILLS JAG DÖR!!
Admin på Eliteprospects!
Reffare på leksandsif.se| | |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Viktor

|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 14:25 Rubrik: |
|
|
| Diaz skrev: | Ett foum är till för att uttrycka sina funderingar o vad folk tycker är bra o dåligt osv osv..
Men ja tycker ni har gått över gränsen, buhu ja klarar inte av att folk engagerar sig och tycker illa om klubben!
får man inte ha några åsikter om de, får man inte ha krav? |
Tack Diaz! Du tog orden ur mun på mig.. eller fingrarna från mitt tangentbord! Är det inte själva existensberättigandet för ett forum, att olika åsikter, känslor och synpunkter uttrycks?
 _________________ "Glädjen är borta ur hjärtat, dansen har bytts i sorg. Kransen har fallit från vårt huvud"..
Klag 5:16
"En pessimist i sitt livs form Jag vädrar blod, det luktar sorg"
Kent |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Djuret
|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 14:53 Rubrik: |
|
|
| Diaz skrev: | Ett foum är till för att uttrycka sina funderingar o vad folk tycker är bra o dåligt osv osv..
Du har ingen aning om vad det handlar om eller vem jag skulle vilja slippa att läsa inlägg ifrån.
Men visst, känner du att du mår lite bättre om du får svära och sprätta lite... ja gör det då. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
ghostwalker

|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 14:58 Rubrik: |
|
|
ja men om vissa skribenter vill kunna dölja vissa andra skribenters inlägg så kan de väl få göra det?
Det påverkar väl inte dig om skribent Y blockar skribent X och Zs inlägg ? _________________ Here's a little song I wrote You might want to sing it note-for-note Don't worry, be happy!
In every life we have some trouble But when you worry, you make it double
Don't worry, be happy Don't worry, be happy now |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
davmann

|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 16:20 Rubrik: |
|
|
| ghostwalker skrev: | | Diaz skrev: | Ett foum är till för att uttrycka sina funderingar o vad folk tycker är bra o dåligt osv osv..
ja men om vissa skribenter vill kunna dölja vissa andra skribenters inlägg så kan de väl få göra det?
Det påverkar väl inte dig om skribent Y blockar skribent X och Zs inlägg ? |
Mjoe det kan ju förstöra diskussionen eftersom vissas åsikter inte syns för andra, kan ju leda till rätt stora missförstånd |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
prewe

|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 17:25 Rubrik: |
|
|
| Även om man blockerar en användare lär man ändå få se dennes inlägg i citat och sådär kan jag tro. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
vedboden
|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 17:47 Rubrik: |
|
|
En del skriver ju inte annat än negativ smörja som inte alls är befogad, det förstör forumet tycker jag och det är är samma person hela tiden så vore det skönt att slippa se hans/hennes kommentarer.
Det går ju att göra på det viset på andra forum utav en anledning. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Djuret
|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 17:52 Rubrik: |
|
|
| davmann skrev: | | ghostwalker skrev: | | Diaz skrev: | Ett foum är till för att uttrycka sina funderingar o vad folk tycker är bra o dåligt osv osv..
Det påverkar väl inte dig om skribent Y blockar skribent X och Zs inlägg ? |
Mjoe det kan ju förstöra diskussionen eftersom vissas åsikter inte syns för andra, kan ju leda till rätt stora missförstånd |
Det är inte som att man inte får reda på att ett inlägg har gjorts utan inlägget byts ut mot exempelvis "Du har valt att inte visa den här användarens inlägg, klicka här för att visa detta".
Det handlar dock inte om att jag t.ex. inte håller med om vad användare X säger.
Tänk att sitta och lyssna på en politisk debatt och så släppa in en jobbig tonåring som mellan varje mening säger "Varför?", "Hur?", "Vem är det?", "Hur kan du vara säker på det?" osv. Det är ju inte som att våra kära politikers uttalanden blir mindre tydliga, snarare tvärtom, om man slipper höra detta. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
davmann

|
Skrivet: Sön 25 Apr, 2010 18:23 Rubrik: |
|
|
| Även om jag inte håller med trådskaparen så tror jag de flesta är överens om att forumet borde uppdateras så vi får inte lite nya funktioner |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|