Forumindex Leksand Superstars
Officiellt forum för Leksand Superstars

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 
Forumindex

Xperteleven
Gå till sida Föregående  1, 2

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Övrigt
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
FÖRFATTARE MEDDELANDE
ZebSag

InläggSkrivet: Tor 06 Nov, 2008 13:14    Rubrik: Liga Citera

Jag hade samma idé som nån redan har haft. Så jag skapade ligan och sen kollade jag om det fanns nån som hade skrivit det här inne. Och det var tydligen det. Så jag har nu ansökt till ligan "Superstars". Men jag tänkte när jag ändå har skapat en liga så kan jag lika gärna lägga ut den här. Men bara för nån som har plats i lagkvoten. Jag rekomenderar dom som bara har 1 kompisliga plats över till Superstars ligan (Se tidigare inlägg). Men som sagt om nån har plats över så skulle det vara kul att få en till Leksands Liga.

Liga ID: 182197
Inbjudnings länk: http://www.xperteleven.com/?lid=182197
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
ndahlberg

Från: Orsa

InläggSkrivet: Tor 06 Nov, 2008 14:54    Rubrik: Citera

Och laget Dalaman har nu anmält sig Cool
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
dirtyduck
Trevliga LTC

Från: Ludvika

InläggSkrivet: Tor 06 Nov, 2008 15:30    Rubrik: Citera

Synd att man hade full lagkvot annars hade jag gått med Smile
ZebSag

InläggSkrivet: Sön 17 Maj, 2009 20:36    Rubrik: Citera

Nu försöker jag igen då, den här gången är den inte bara för leksingar. Men det skulle vara skoj om det kom med många härifrån. Förra gången jag provade med bara leksingar vart vi 4a tror jag. Och man måste vara minst 6 för att starta ligan.

Jag har full kvot för övrigt så skulle vilja få ännu en egen liga att fungera. Så jag skulle vara tacksam om ni skulle vilja vara med i min liga. Gärna dra med lite annat folk också, så om ni beslutar er för att vara med ta med bästa polaren också Very Happy. Hoppas ni kan hjälpa mig och spela i min liga Smile

OBS: LigaID: 206551

Mvh: Linus
Till överst på sidan
Almen

InläggSkrivet: Sön 18 Jul, 2010 18:22    Rubrik: Citera

För tillfället behöver vi minst 4 aktiva användare som är intresserade av att ha ett lag med i en liga som på senare år varit på dekis men som siktar uppåt igen!

Här följer ligabeskrivnigen..

Ligabeskrivning:
Dala League är en liga för aktiva spelare dom flesta loggar in minst 1 gång om dagen. Vi kör rakt serie system 1:1 och det är självklart med minst ett pressmeddelande efter varje match.

Har du inte loggat in på 1 vecka kommer du att bli varnad och efter 2 veckor så kommer ditt lag att bli inaktiverat. Vi gör allt för att hålla ligan så aktiv som möjligt vilket vi lyckats bra med!

Vi ser helst sökande från Dalarna men du är även välkommen om du kommer från nått annat län också.

Bästa Ranking För ligan:

22/01-07 = 66

Länk till ligan: http://www.xperteleven.com/xpertleague.aspx?Lid=39907&dh=2
Till överst på sidan
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumindex -> Övrigt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Gå till sida Föregående  1, 2
Sida 2 av 2

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet