|
Leksand Superstars Officiellt forum för Leksand Superstars
|
 |
| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| FÖRFATTARE |
MEDDELANDE |
Leksand_Leksand
|
Skrivet: Ons 28 Jul, 2010 1:39 Rubrik: |
|
|
Huliganer slåss mot andra huliganer. Vad är det som är så farligt? Det är som kampsport fast i stora gäng som slåss för sin klubb,stad,kompisar.
Dom borde starta en sport som heter "hooligan fight" 50 vs 50 och med publik hehe. Fan den sporten hade blivit grym alla hade tittat.
Leksand bidrag? LTC + jag. Den som bestämmer hade varit dala stark då han är stor och stark och har enorm pondus. Hoppas Superstars stöttar oss på plats. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
A_AA

|
Skrivet: Ons 28 Jul, 2010 8:22 Rubrik: |
|
|
| Leksand_Leksand skrev: | Huliganer slåss mot andra huliganer. Vad är det som är så farligt? Det är som kampsport fast i stora gäng som slåss för sin klubb,stad,kompisar.
Dom borde starta en sport som heter "hooligan fight" 50 vs 50 och med publik hehe. Fan den sporten hade blivit grym alla hade tittat.
Leksand bidrag? LTC + jag. Den som bestämmer hade varit dala stark då han är stor och stark och har enorm pondus. Hoppas Superstars stöttar oss på plats. |
Snart är ditt sommarlov slut, lika bra du börjar träna på att komma i säng i tid istället för att "uppfinna" sporter mitt i natten. _________________
|
|
| Till överst på sidan |
|
 |
dalastark Trevliga LTC

|
Skrivet: Ons 28 Jul, 2010 9:27 Rubrik: |
|
|
| Leksand_Leksand skrev: | Huliganer slåss mot andra huliganer. Vad är det som är så farligt? Det är som kampsport fast i stora gäng som slåss för sin klubb,stad,kompisar.
Inte det minsta troligt.
1. LTC + jag har ingen aning om vem du är
2. organiserat våld står inte på agendan varken för LTC eller mig
3. du verkar vara en pajas av väldigt stora mått
Allt sammantaget gör att jag ger dig följande råd:
Lägg ner nu lilla vän. _________________ L T C -=- We Do What We Like And We Like What We Do -=- L T C
Lat N 60° 44′ 5″ Lon E 14° 59′ 14″ |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Der Löwe
Blev medlem: 14 Maj 2006 INLÄGG: 604 Från: Leksand...boende Enköping
|
Skrivet: Ons 28 Jul, 2010 10:52 Rubrik: |
|
|
Nu gör jag felet att tala efter att chefen sagt sitt. Men eftersom det var så synerligen korkat att man kan misstänka att du är en journalistprovokation som är här för att skapa en nyhet som inte finns så måste jag säga att det var bland det dummaste och löjligaste jag någonsin hört på det här forumet. Om du har för mycket spring i benen inför eller efter matcherna kan du väl sätta ihop ett sånt här lag...
 _________________ Leksand i passet...behöver jag säga mer....?... |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|