Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: mån 03 aug, 2020 19:08

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Angående Bergmans sågningar av #23 & #24
InläggPostat: ons 17 jan, 2007 20:47 
Användarvisningsbild

Matchens minus
Niko Mikkola - Han producerar nada och till råga på allt satte han laget i en väldigt jobbig sitts. Nog för att man ska stå upp för laget, men inte på det fega och korkade sättet.
Mike Siklenka - Pucko nummer två. Jag blir rent ut sagt förbannad när jag ser ett sånt idiotiskt och tankelöst agerande. För det första själva grejen han gör och fram för allt i den situationen av matchen. Skandalöst.

Hur fan kan man skriva så? Pucko tex? fega och korkade sättet?

Väx upp för fan!!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 18 jan, 2007 0:51 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

Måste försvara Mårten, självklart ska man få kritisera när man tycker att någon gör fel. Detta är dessutom Mårtens egna åsikter, ingenting du behöver ställa dig bakom.

Själv tycker jag att Mikkola gör helt rätt som sänker killen som står och boxar på Andersén som står på knä. Men Siklenkas hjärnsläpp däremot är oförsvarbart. I alla fall när han sätter klubban i nacken på honom på vägen upp.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 18 jan, 2007 1:26 
Användarvisningsbild

Ingen som har ett klipp från dom två händelserna så man kan kolla på dom igen?

Mikkolas är helt rätt, Sikens fel, även om den första tacklingen är tuff så hamnar han mest på honom för att han väger typ sådär 200 kg mer.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 18 jan, 2007 6:51 
Användarvisningsbild

Självklart har Bergman rätt att uttrycka sina åsikter, men att göra det i en matchrapport är inte rätt, skriv det i en krönika eller eventuellt på forumet istället, matchrapporter ska vara väldigt neutrala i mitt tycke när det gäller personliga åsikter.

I övrigt håller jag med Lego angående det som hände på isen. Sikens hjärnsläpp är oförsvarbart, men ändå ganska mänskligt i mitt tycke. Säkert en hel del munhuggandes mellan dom två kanadickerna under matchen och till slut rann det över.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 18 jan, 2007 10:34 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

Cichlidae skrev:
Självklart har Bergman rätt att uttrycka sina åsikter, men att göra det i en matchrapport är inte rätt, skriv det i en krönika eller eventuellt på forumet istället, matchrapporter ska vara väldigt neutrala i mitt tycke när det gäller personliga åsikter.

Eller så kan man skriva som Leksandsif.se gör, där ser det jämt ut som att Leksand var hur bra som helst även fast man förlorar matcherna med 10 mål. Tycker helt klart man ska ta upp situationer från matcherna i matchrapporten och inte i en krönika 3 veckor senare. Sen kan man självklart skriva det på ett snyggare sätt och inte kalla någon för Pucko, det är ju faktiskt en spelare i Nyköping som heter så... :P

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]