Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: ons 23 sep, 2020 10:21

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1180 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 79  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 14 maj, 2006 23:17 

lego skrev:
Angående *ora's Kenneth Bergkvist:
BACON80 finns inte längre!

sprang på honom på krogen i Avesta igår. han uppskattade inte lapparna vi hade satt upp med texten: "bacon80 finns inte längre" så han ville slåss och ha sig. dessutom hade Myhr och Saffran en varsin lapp på magen :P

först började han fråga Myhr om det var han som var Jon (det är mitt namn), nej sa myhr, då sa jag: "nej det är jag som är Jon, vad vill du mej?". då började han tjaffsa och fråga om jag tyckte att jag var så jävla häftig, skrattade åt honom och frågade om det såg ut som att jag var häftig och vad han hade hört det. sen började han tjaffsa om Leksand spelar i allsvenskan bla bla bla... hellre Leksing tills jag dör än hänga sex mil norr om leksand och vara slödder och pack, för det är vad du är... sa jag. mitt under allt det här står ju han och en kille till och knuffar på oss och håller i oss och har sig. kompisen går emellan och jag säger: "vad har ni i *ora som inte Leksand har då? kalle kerman kanske?" jag flinade och vände mej om, och där träffade jag nog en öm punkt, för då flög han fram och tog tag i mej. synd att hans kompis kom emellan, annars hade det legat en anmälan om misshandel på honom i dagsläget :P roligt att ta ett par smällar och anmäla honom sen. :P

han tog tag i oss lite senare under kvällen också och började tjaffsa, när Myhr sa något och vände sig om, så fick han till en bitchslap rakt över örat på honom och tyckte att vi skulle bete oss om vi skulle gå på krogen. så jag frågade om det var vi som sprang omkring och knuffade på folk och slog på folk? sa att kanske det är du som ska bete dej! då blev han lite ställd och började snacka om vilken ful mustach Saffran har och att han såg ut som 45 år och var löjlig som sprang omkring med en lapp på magen.

minns inte allt som hände under kvällen heller, lucköppningen har inte riktigt börjat än. men i stort så var det något sånt. nu ska jag ta och äta lite och sticka till jobbet. väl mött på försäsongen *ORAPACK!

Är det bara jag som inte förstår "BACON80 FINNS INTE LÄNGRE?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 14 maj, 2006 23:18 

lego skrev:
Angående *ora's Kenneth Bergkvist:
BACON80 finns inte längre!

sprang på honom på krogen i Avesta igår. han uppskattade inte lapparna vi hade satt upp med texten: "bacon80 finns inte längre" så han ville slåss och ha sig. dessutom hade Myhr och Saffran en varsin lapp på magen :P

först började han fråga Myhr om det var han som var Jon (det är mitt namn), nej sa myhr, då sa jag: "nej det är jag som är Jon, vad vill du mej?". då började han tjaffsa och fråga om jag tyckte att jag var så jävla häftig, skrattade åt honom och frågade om det såg ut som att jag var häftig och vad han hade hört det. sen började han tjaffsa om Leksand spelar i allsvenskan bla bla bla... hellre Leksing tills jag dör än hänga sex mil norr om leksand och vara slödder och pack, för det är vad du är... sa jag. mitt under allt det här står ju han och en kille till och knuffar på oss och håller i oss och har sig. kompisen går emellan och jag säger: "vad har ni i *ora som inte Leksand har då? kalle kerman kanske?" jag flinade och vände mej om, och där träffade jag nog en öm punkt, för då flög han fram och tog tag i mej. synd att hans kompis kom emellan, annars hade det legat en anmälan om misshandel på honom i dagsläget :P roligt att ta ett par smällar och anmäla honom sen. :P

han tog tag i oss lite senare under kvällen också och började tjaffsa, när Myhr sa något och vände sig om, så fick han till en bitchslap rakt över örat på honom och tyckte att vi skulle bete oss om vi skulle gå på krogen. så jag frågade om det var vi som sprang omkring och knuffade på folk och slog på folk? sa att kanske det är du som ska bete dej! då blev han lite ställd och började snacka om vilken ful mustach Saffran har och att han såg ut som 45 år och var löjlig som sprang omkring med en lapp på magen.

minns inte allt som hände under kvällen heller, lucköppningen har inte riktigt börjat än. men i stort så var det något sånt. nu ska jag ta och äta lite och sticka till jobbet. väl mött på försäsongen *ORAPACK!

Är det bara jag som inte förstår "BACON80 FINNS INTE LÄNGRE"?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 14 maj, 2006 23:19 

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 14 maj, 2006 23:20 

Är det bara jag som inte förstår "BACON80 FINNS INTE LÄNGRE"? :?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 14 maj, 2006 23:43 

Fraze skrev:
Är det bara jag som inte förstår "BACON80 FINNS INTE LÄNGRE"? :?

Det var så att han hette Bacon80 på lunar och innan en match mot Leksand i Ejendals så höll några i superstars upp en flagga/banderoll om han och han fick väldigt många gästboksinlägg/mail så han tog bort sin lunar.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 15 maj, 2006 0:11 

Synd egentligen på en sån som Kenneth. Laget i hans hjärta är ju LIF, åtminstone var det så när han växte upp och spelade i Avesta. Både han och Fredrik Sundin var ju blåvita ända in i själen.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 15 maj, 2006 9:25 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

polhammar skrev:
Synd egentligen på en sån som Kenneth. Laget i hans hjärta är ju LIF, åtminstone var det så när han växte upp och spelade i Avesta. Både han och Fredrik Sundin var ju blåvita ända in i själen.

Jadu, nu har han ju spelat i hälften av alla elitserielag så då kanske det har ändrats. Det lät då inte som att han var särskildt mycket Leksing, snarare tvärtom då han sa massa skit om Leksand.

Nu har jag väl inget speciellt emot honom, tyckte bara att det var jävligt roligt att jävlas med honom eftersom han tog det så hårt. Hade han skrattat åt det och skakat av sig det så hade det ju inte varit lika roligt. Vi har gemensamma vänner och jag brukar lira innebandy med hans bästa kompisar och hans brorsa t.ex.

- lego

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 15 maj, 2006 16:51 

Fraze skrev:

Bild

Inläggsrubrik:
InläggPostat: lör 20 maj, 2006 14:23 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

Stenhårda Bacon80 som förövrigt sprider ut rykten om att han "jagade" oss från krogen i lördags haha... Killen kan ju inte vara fullt frisk, han bitchslappade Myhr och jag gick emellan och sa att han inte var värd det. Så där har du sanningen din jävla *oring som sitter och smsar mej om nätterna, använd ditt eget nr för fan!

Bild

Bild

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 21 maj, 2006 17:30 
Trevliga LTC

är det så? *oring = mes och mytoman? =D

Inläggsrubrik: Man tar sig för pannan
InläggPostat: sön 21 maj, 2006 18:17 

Det här är första gången jag är inne på den här tråden (jag hamnade här via en blogg från en Dalastark, som tydligen verkar tycka att sånt här förtjänas att länkas till).
Och det var definitivt den sista gången jag tittade in här.
Som Leksing blir jag alldeles mörkrädd när jag tar del av en sådan här sandlådedebatt och pubertala påhopp. Den enda förmildrande omständigheten är väl att de flesta som skriver på den här tråden inte tycks att ha gått ut mellanstadiet, av språket att döma (fast "Dalastark" verkar, trots språket och attityden, vara betydligt äldre - han har i alla fall skägg på sin bild).
Jo, en förmildrande omständighet till är väl att tråden heter "pajkastning". Man vet vad man får, liksom.
Men likväl:
När jag läser sånt här skäms jag för att vara leksing.
Och det vill jag inte.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 30 maj, 2006 16:25 

Sådär ja.

Iom värvningen av Tomas Horant har nu *ora fler utlänningar (11 st) än svenskar (10 st) i truppen... :twisted:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 30 maj, 2006 18:27 

Piggyhill skrev:
Sådär ja.

Iom värvningen av Tomas Horant har nu *ora fler utlänningar (11 st) än svenskar (10 st) i truppen... :twisted:

Ja och vi behöver ju bara kika på våran forna säsong med slovaker, tjecker och nordamerikanare i laget för att se vad som kommer att hända... Ju fler språk desto sämre lagsammanhållning - och ingen sammanhållning - inget bra spel...

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 30 maj, 2006 21:31 

Någon som kort kan förklara hurihelvete man kan välja "Bacon80" som nick? :D

Kneten: träd fram nu din lilla smygleksing och berätta din egen lilla Lunarstory. Vi är många som är nyfikna!

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 30 maj, 2006 22:39 
Trevliga LTC
Användarvisningsbild

LF:

Bergkvist ---> smeknamnet Bacon

född 80 kanske?

Skitsamma hur det kom till, bacon80 finns inte längre.

Styrelseledamot LIF Ideella - svarar alltid på PM här och mail till hej@emilnilsen.se

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1180 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 79  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]