Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: sön 15 dec, 2019 21:36

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 65 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Omgång 23: Leksand - Mora (släpp handväskan)
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 21:43 

Projekt - Släpp handväskan

Under Leksand - Mora uppmanar PHK samtliga besökare att ta med sig en varsin handväska och slänga in på isen under nationalsången. Detta för att symbolisera att spelarna är jävla kärringar som kan behöva en handväska eller om ni så vill, vi (fans) har kastat våra handväskor, när fan släpper ni era?

Leta på vinden efter mormors gamla handväska som ingen har använt på 40 år och gör din plikt. Se dock till att materialet är mycket mjukt då vi inte ska förstöra varken huvuden på spelarna eller det viktigaste, isen.

Sen kan masken gå och samla ihop dom och sälja på loppis så har vi råd med ännu en spelare eller så kan han ge bort dom till sina....

och har ni tillräckligt många Gucci-väskor så sponsrar Paris Hilton klubben (årets nya supporterfalang för årgång 2005/2006 i Leksand)

och sen lite match...

Backlund står och Leksand förlorar och man känner sig besviken och lurad ännu en gång.

Senast redigerad av patrik tis 22 nov, 2005 18:06, redigerad totalt 5 gånger.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 22:53 

Later som en utomordentlig idé. Tyvarr bor jag f.n. i USA men jag hoppas verkligen att denna aktion blir av. Och sen skulle jag gjort som Ruffy skrev i en trad som togs bort: Sta med ryggen mot isen i tva minuter, eller liknande.

Inläggsrubrik: Spelarna?????
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 22:56 

Visst!
Vi kan trycka ned spelarna ändå mer, det bli säkert bra,men vore det inte bättre att sikta på tränarna när ni kastar väskorna?
I så fall kunde jag kasta en resväska!
Tomten

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 23:18 

Haha Tomten :lol: Du är det enda ljuset i tunneln i detta forum iaf ;) MEn Jag ringer till Al-Quaida så kan det komma med en ubåt elelr ett flygplan till arenan :D

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 23:19 

va då dom gör inte sitt jobb, det är inte självförtroendet det är fel på, det är deras attityd. Dom är enna divor och kärringar och skall behandlas så.
Okej innan vi kastar skrik att Ollas och Ullman går fria :lol:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 23:26 

Fan måste man va hockey-professor för att få in i skallen på spelarna att man måste skjuta?Fan de är ju bedrövligt att de inte skjuts mer.
Man får för fan magsår :evil:

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 23:27 

Blev mycke fan men de känns bittert nu

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 23:51 
Användarvisningsbild

handväskor?

för att tala om för spelarna att de spelar som kvinnor? att på så sätt uttrycka att kvinnor är sämre än män? jävla sexistisk idiotidé anser jag.

då är det väl bättre att bara bua ut laget istället, effekten lär bli den samma. kanske tur att man inte har biljetter till matchen så man slipper skämmas om denna idé skulle genomföras.

nu kanske det hela var ironi men det är svårt att veta.

PHK?

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 21 nov, 2005 23:57 
Användarvisningsbild

W skrev:
handväskor?

för att tala om för spelarna att de spelar som kvinnor? att på så sätt uttrycka att kvinnor är sämre än män? jävla sexistisk idiotidé anser jag.

då är det väl bättre att bara bua ut laget istället, effekten lär bli den samma. kanske tur att man inte har biljetter till matchen så man slipper skämmas om denna idé skulle genomföras.

PHK?

Du kan inte, ärligt, säga att du tycker att damkronorna är bättre än tre kronor?

Du kan inte, ärligt, säga att du tycker att det finns ett enda ishockeylag, som endast består utav kvinnor, som är bättre än leksand (thats baad)?

Varför finns det inget NHL i samma klass som för damer?

Varför finns det ingen elitserie som håller samma klass som damer?

Nej, just det. Håll käften framöver.

Jävla överkänsliga samhälle. Får fan inte ens tänka nåt utan att någon "Åh-vad-det-är-synd-att-kvinnor-inte-har-samma-förutsättningar-som-män-och
-jag-önskar-att-kvinnor-hade-lika-fysiska-och-pysikiska-förutsättningar-som-män" jävel dyker upp.

Dra åt helvete. Eller så tar du bussen tillbaka till mora. Vilket är samma sak.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 nov, 2005 0:12 

Jag slänger in tjejens väska då. Otroligt va skit hon kan knö ner i den. Den kommer passa utmärkt på isen.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 nov, 2005 1:29 
Användarvisningsbild

Citera:
Du kan inte, ärligt, säga att du tycker att damkronorna är bättre än tre kronor?
Du kan inte, ärligt, säga att du tycker att det finns ett enda ishockeylag, som endast består utav kvinnor, som är bättre än leksand (thats baad)?
Varför finns det inget NHL i samma klass som för damer?
Varför finns det ingen elitserie som håller samma klass som damer?
Nej, just det. Håll käften framöver.

Det handlar inte om att kvinnor skulle vara bättre eller lika bra som män på ishockey, för män är bättre än kvinnor på hockey. Det var snarare symboliken i att kasta handväskor jag var ute efter, att man som symbol för att tala om att något är dåligt tar något som är typiskt kvinligt. Det tycker jag är åt helvete.

Fast den här diskussionen är väl kanske offtopic och kan diskuteras någon annanstans. Men jag tycker överlag att det vore värt att tänka på vad man skickar ut för signaler från klacken. Borta idag är "den och den är homosexuell" ramsorna, det tycker jag är bra. Om man kunde få bort de sexistiska elementen, som dock inte ofta har kommit fram när jag vart på match så skulle det vara ännu bättre.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 nov, 2005 1:30 

Om det fattas ett beslut i den här frågan om VAD vi ska göra, handväskekastning eller förhoppningsvis något bättre, kommer det då framgå i KLARTEXT här på forumet?

Kommer det att finnas under tråden "Forumindex -> Superstars -> Vad ska superstars göra?" ?
eller under
"Forumindex -> Leksands IF -> Omgång 23: Leksand - Mora (släpp handväskan)" ?

Jag personligen tycker att det är fel approach att kasta in saker på isen.
Dessvärre kan jag inte komma med något annat bra förslag, men jag tror att vi tillsammans hinner arbeta fram ett bättre innan torsdagen.

MVH Jimmy Gunnarsson.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 nov, 2005 2:48 
Användarvisningsbild

Ni kan väl kasta tomater istället, som förr i tiden...

:wink: :wink: :wink:

Klag 5:16

"En pessimist i sitt livs form Jag vädrar blod, det luktar sorg"

Kent

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 nov, 2005 5:23 

W skrev:
handväskor?

för att tala om för spelarna att de spelar som kvinnor? att på så sätt uttrycka att kvinnor är sämre än män? jävla istisk idiotidé anser jag.

PHK?

Herre min skapare, har vi en fi:are har pa forumet? Var det du som var idioten som blev sa himla forbannad pa AIK:s reklam infor derbymatchen mot Hammarby, dar Hammarby-tekaren hade en stringtrosa pa sig?
Snacka om superstord manniska som inte forstar sig pa en humoristisk reklam.
Ga och campa utanfor kommunfullmaktige istallet, will ya?

Nej, hoppas verkligen att det blir nan slags aktion infor matchen pa torsdag.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tis 22 nov, 2005 7:09 
Användarvisningsbild

Citera:
Var det du som var idioten som blev sa himla forbannad pa AIK:s reklam infor derbymatchen mot Hammarby, dar Hammarby-tekaren hade en stringtrosa pa sig?

Det var inte jag, jag är inte heller "fi:are". Varför i helvete ska jag "campa utanför kommunfullmäktige"? Du är bara pinsam.

Jag ser gärna en aktion på matchen om det kan få laget att vakna/spela bättre dock inte den som det talas om i den här tråden. [/quote]

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 65 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]