Leksand Superstars

Officiellt forum för Leksand Superstars
Aktuellt datum och tid: tis 18 feb, 2020 0:42

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Moraklack?
InläggPostat: mån 13 mar, 2006 0:48 

Var i kinnarps arena och såg Hv ta emot Mora. jag har i minnet när vi var över 600 leksingar i en vanlig elitserieomgång och utklassade Hv supportrar.
Nu spelade Mora sin första bortamatch i slutspels sammanhang någonsin och man hade inte en enda liten skitklack ens, jag såg en person på sittplats som jag tror hade Moratröja.
Min bänkgranne som såg min Leksandsmössa undrade var Moraklacken höll hus. Ja sa som det var att det finns inga Morasupportrar i Dalarna för där håller alla på Leksand.

Inläggsrubrik: Re: Moraklack?
InläggPostat: mån 13 mar, 2006 11:54 

Joyride skrev:
Var i kinnarps arena och såg Hv ta emot Mora. jag har i minnet när vi var över 600 leksingar i en vanlig elitserieomgång och utklassade Hv supportrar.
Nu spelade Mora sin första bortamatch i slutspels sammanhang någonsin och man hade inte en enda liten skitklack ens, jag såg en person på sittplats som jag tror hade Moratröja.
Min bänkgranne som såg min Leksandsmössa undrade var Moraklacken höll hus. Ja sa som det var att det finns inga Morasupportrar i Dalarna för där håller alla på Leksand.

Moras klack är till och med ett större skämt än deras så kallade ishall. De snackar om sin hockeykultur men när de tar sig till slutspel visar det sig vara just - snack.
Det som smärtar desto mer är förstås att de har någonting som vi inte har, nämligen det som räknas mer än allt annat: ett bra hockeylag.

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 13 mar, 2006 14:03 

sen finns det ju en moratråd redan.

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]